Del på facebook Del på twitter Del med en venn print

Problemer med spill på mobil?

10.10.2017 14:35 Henrik Glimo Hansen

Etter at Norsk Rikstoto, grunnet konsesjonen, ble pålagt at alt spill skal være registrert innen utgangen av 2017, har enkelte kunder opplevd problemer med mobilspill. Her er løsningen.

Kunder som har oppdatert kundeinformasjonen via Rikstoto.no kan oppleve problemer med spill på mobilsidene. Dette skyldes at brukernavnet er endret til fødselsnummeret. Man vil derfor få feilmelding om man forsøker å logge seg på med brukernavnet man registrerte seg med. Det samme gjelder om man allerede er innlogget med "feil" brukernavn.

For å løse problemet anbefaler vi:
1. Logg ut av mobilsiden via «Min side»
2. Logg inn med brukernavn (fødselsnummer) og passord

Merk; Norsk Rikstoto støtter ikke lagring av brukernavn og passord av sikkerhetsmessige årsaker, men enkelte nettlesere overstyrer dette slik at man kan velge å lagre det likevel.

* Dersom du fortsatt har problemer, spør din kommisjonær, eller ring Norsk Rikstotos kundestøtte på telefon 815 11 222.

Neste mulige spill:

V75
V65
V64
V5A
V4
QPlus

Norsk Rikstoto informerer


KUNNGJØRINGER

Les mer

Søk i nettstedet

Søk etter hest, kusk eller rytter

Her søker du i databasene med resultater, stamtavler osv.