Del på facebook Del på twitter Del med en venn print

Oppdater din brukerinformasjon i dag

26.10.2017 13:16 Henrik Glimo Hansen

Alle som spiller på nett og mobil hos Norsk Rikstoto må ha oppdatert sin kundeinformasjon og spillkonto for å kunne fortsette å spille. 

Du gjør denne oppdateringen ved å logge deg inn på din spillkonto, og legitimere deg med BankID.

Spiller du både på nett, mobil og ute hos kommisjonær, vil du nå få én spillkonto. Her vil alle gevinstene bli utbetalt, og du vil også kunne bruke spillkontoen til å betale for spill ute hos kommisjonær.

Har du flere spillkonti, vil den du oppdaterer først bli den gjeldende. Du vil fortsatt kunne logge deg inn på de andre med gammelt brukernavn, men kun for å ta ut gjenstående penger.

Ditt nye brukernavn er ditt fødselsnummer, (11 siffer). Passordet vil være det samme som tidligere.

Nå er det ingen grunn til å vente - logg inn og oppdater din kundeinformasjon i dag!

Neste mulige spill:

V76
V65
V64
V5A
V4

Norsk Rikstoto informerer


KUNNGJØRINGER
Norsk Rikstoto vil med dette varsle om endringer i «Avtale om spill i elektroniske kanaler».

Les mer

Søk i nettstedet

Søk etter hest, kusk eller rytter

Her søker du i databasene med resultater, stamtavler osv.