Del på facebook Del på twitter Del med en venn print

Oppdatering av kundeinformasjon

26.10.2017 16:20 Grethe Borander Rydinge

I løpet av kort tid må alle som spiller på nett og mobil hos Norsk Rikstoto ha oppdatert sin kundeinformasjon og spillkonto for å kunne fortsette å spille. Du gjør denne oppdateringen ved å logge deg inn på din spillkonto, og legitimere deg med BankID. Det tar ikke mer enn ett minutt.

Spiller du både på nett, mobil og ute hos kommisjonær, vil du nå få én spillkonto. Her vil alle gevinstene bli utbetalt, og du vil også kunne bruke spillkontoen til å betale for spill ute hos kommisjonær.

Har du flere spillkonti, vil den du oppdaterer først bli den gjeldende. Du vil fortsatt kunne logge deg inn på de andre med gammelt brukernavn, men kun for å ta ut gjenstående penger.
Ditt nye brukernavn er ditt fødselsnummer, (11 siffer). Passordet vil være det samme som tidligere.
Nå er det ingen grunn til å vente - logg inn og oppdater din kundeinformasjon i dag!

Spiller du både på nett, mobil og ute hos kommisjonær, vil du nå få én spillkonto. Her vil alle gevinstene bli utbetalt, og du vil også kunne bruke spillkontoen til å betale for spill ute hos kommisjonær.

Har du flere spillkonti, vil den du oppdaterer først bli den gjeldende. Du vil fortsatt kunne logge deg inn på de andre med gammelt brukernavn, men kun for å ta ut gjenstående penger. 

Ditt nye brukernavn er ditt fødselsnummer, (11 siffer). Passordet vil være det samme som tidligere.

Nå er det ingen grunn til å vente - logg inn og oppdater din kundeinformasjon i dag!

Neste mulige spill:

V75
V65
V64
V5A
V4
QPlus

Norsk Rikstoto informerer


KUNNGJØRINGER

Les mer

Søk i nettstedet

Søk etter hest, kusk eller rytter

Her søker du i databasene med resultater, stamtavler osv.